Takovy jeden script

Petr 'Crusader' Kriz xcrus na atlas.cz
Úterý Duben 18 09:31:28 CEST 2000

Mam problem s jednim scriptem, ktery jsem se pokusil vytvorit.
Script obsahuje sled prikazu pro nastaveni ISDN zarizeni a rad
bych ho pustil pri bootu.
.
.
/usr/sbin/isdnctrl addif ippp0
/usr/sbin/isdnctrl dialmode ippp0 auto
/usr/sbin/isdnctrl addphone ippp0 out 123456789
/usr/sbin/isdnctrl secure on
/usr/sbin/isdnctrl encap ippp0 syncppp
/usr/sbin/isdnctrl l2_prot ippp0 hdlc
/usr/sbin/isdnctrl l3_prot ippp0 trans
/usr/sbin/isdnctrl eaz ippp0 123456
.
.
Problem spociva v tom, ze nektere prikazy se uspesne
provedou, nektere vsak nahlasi chybnou syntaxi a neprovedou se.
Pokud v tom samem sledu provedu prikazy z command line (jeden
za druhym) je vse O.K. Jedine co mne napada je ze isdnctrl nezvladne
reagovat na tak rychly sled prikazu. Asi bych mel po kazdem radku
pockat az vse provede a ukonci se ... Jak toho docilim v takovem
scriptu?

    Diky

            Petr 'Crusader' Kriz

Ovsem problem je v tom, ze nektere prikazy se provedou, ale
nektere nahlasi chybnou syntaxi.