Jak nainstalovat Netscape?

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Úterý Duben 18 09:31:00 CEST 2000

> Poradte prosim zacatecnikovi;
> mam Netscape 6.0, chtel bych ho vyzkouset, ale nevim jak ho nainstalovat
> ci kam po rozbaleni nakopirovat.
> Muzete mne popsat postup nebo odkazat na help, kterej sem hledal, ale
> opravdu nenasel.
> Dik  j.

Ahoj,
     na to neexistuje jednoznacna rada. Zalezi na distribuci a na formatu v
jakem mas netscape. V pripade ze je to RHx.y a mas instalaci jako RPM balicky je
to jednoduche. rpm -ivh netscape-neco.rpm pro. Pokud je to jina distribuce,
treba Debian tak dselect apod. pokud sis ovsem stahnul tgz nebo tar.gz (zdrojove
kody, vetsinou) doporucoval bych ti jako zacatecnikovi radsi uz hotove binarky.

                                                                  Bye Sam