Portforwarding via ssh

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Duben 18 09:39:17 CEST 2000

Dobry den,

pokousim se propojit pomoci ssh dve masiny a nejak se mi to
nedari, nejsem z toho moc moudry. Situace je takova:

server: pocitac, na kterem je posta
localhost: moje masina

ja bych si chtel propojit svoji masinu na POP server. Zkousim to
takto:

ssh -l user -R 110:localhost:11000 server

Vynada mi, ze nejsem root. Mozna si to predstavuju jako Hurvinek
valku, a delam neco uplne jineho: proste bych rad, kdyby moje
heslo nebehalo po siti v plain tvaru. Ale to bych asi presmeroval
vsem?

Dekuju za nakopnuti...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72