Jak nainstalovat Linux?

Úterý Duben 18 09:50:38 CEST 2000

Radek_Sedmak na eurotel.cz napsal:

> To je to cemu jsem vam radil aby jste se vyhnul, mate zdrojove kody od Netscape
> 6.0 pre 1 pokud je chcete zkusit prelozit tak nejspis budete muset zadat

ne nema. Je to prekompilovany netscape, stejne jako 4.72, ktery si stahnete od
nechťscape.

> tar -xvzf netscape-v600pr1.x86-unknown-linux2.2.tar.gz coz vam pravdepodobne v
> aktualnim adresari vytvori podadresar netscape-neco no potom prectete README
> nebo INSTALL kde se dozvite pravdepodobne neco ve smyslu ze mate zadat
>
> ./configure blabla
> make
> make install

ne, to tam fakt nenajde.

>                                                                             Bye
> Sam
>
> PS: Osobne jsem Netscape nikdy nekompiloval, ale proc to nezkusit.
> PS/2: Pravdepodobne budete mit problemy protoze nebudete mit nasinstalovany
> nekdeter devel veci....

				Petr Cech
<RANT>
P.S. kdyz uz neco pisu, tak bych si mel byt aspon minimalne jisty, ze uplne
     nekecam
P.P.S. kdyz na neco dojde 5 odpovedi behem 10 minut, tak to beru, ale odpovidat
       na dva dny vyresenou vec mec ....
</RANT>
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

* Joy notes some people think "Unix" is a misspelling of "Unics" which is a misspelling of "Emacs" :)