Nový maintainer Meta-FAQ (Was: Re: Přítulný Linux - X Windows)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Duben 18 10:02:46 CEST 2000

Pavel.Janik na inet.cz (Pavel Janik ml.) writes:

> [...]
>    >
>    > Protoze Yenya je RedHati potvora :-) Ja jsem mu to posilal taky, grrrr.
>
> sám víš, že to s tím vůbec nesouvisí. Kdyby tam nebyl ten úsměv,
> škaredě bych Ti nadal a poslal Tvoji adresu všem spammerům, které
> mám v databázi :-) Vezmi Meta-FAQ, zkopíruj do Meta-FAQ.orig. Uprav
> Meta-FAQ, pošli Yenyovi diff a čekej. Nebo se můžeš nabídnout jako
> maintainer Meta-FAQ, což je ještě lepší. *David Rohleder nyní bude
> shromažďovat a upravovat Meta-FAQ, každý mu pošlete nějaký odkaz
> :-)* A běda, jak zítra nebude nová verze, ty deb**ní zrůdo

Dobre, neposlal jsem mu diff, ale poslal jsem mu presny popis, ktery
proste stacilo vzit mysi a placnout do originalniho Meta-FAQ (coz je
mozna jednodussi nez ulozit diff na disk a udelat patch <soubor -
vidis jak jsem na neho hodny :)

Doufam, ze si to Yenya nevzal prilis k srdci a nevzal si provaz aby se
sel zastrelit do rybnika. Yenyo si tu? Yenyo, YENYO ....

> (tím nemyslím debilní, vím že Tvá inteligence je mnohem, mnohem výše) :-))

O diky, jak to vis? :-)

Brno, Czech Republic