Přítulný Linux - X Windows

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pondělí Duben 17 21:15:47 CEST 2000

František Rybář <postovni.holub na atlas.cz> wrote:
 : Zdravím,

 : XF86Setup jsem vyzkoušel. Vypadá pěkně a vytvořil mi xf86config sám. Zatím
 : jsem ho nechal při SVGA ovladači, zbytek ještě prozkoumám, a případně stáhnu
 : nativní server. I když na S3 Virge mám dojem, že je přímo na CD.

 : 1) Měl bych ještě dotaz. Rád bych, aby login probíhal v textovém módu, a X
 : startovaly jenom, když napíšu startx. Nenašel jsem žádnou volbu. Zkuste mě
 : třeba jenom trochu nasměrovat, já už tou cestou půjdu.

v subore /etc/X11/xdm/Xservers zakomentovat posledny riadok:
:0 local /usr/bin/X11/X vt7 -deferglyphs 16

 : 2) Chtěl jsem vyzkoušel všechny manažery, které mi Debian nainstaloval, a
 : zasekl jsem se při fwv95, nebo tak nějak. Nemůžu se z něj dostat ven,
 : protože nikde není žádné menu, které by mi umožnilo tento manažer vyhodit.
 : Alespoň mi, prosím Vás ukažte směr.

odporucam nainstalovat icewm a icewm-themes, a potom ich skusat
na tom sa tiez da stravit peknych par hodin :-)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |