write-protected file

Úterý Duben 18 12:18:26 CEST 2000

Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz> wrote:
->> ???? vazne ???
->> treba jsem neco nepostrehl, ale chttr -i filename by snad melo
->> fungovat i init!=1 ...

-> Vazne??? Tak k cemu je to immutable dobre? Ja jsem vzdycky
-> myslel, ze to udela "mensiho roota" v normalnim rezimu a "uplneho
-> roota" v single-user modu. Pokud si muzu chattr -i zavolat kdykoliv,
-> tak to muze udelat kterykoliv z proniknuvsich rootu. K cemu by mi
-> pak immutable byl dobry???

rezim je vecou initu, a de facto nikto okrem initu nevie v akom rezime sa
nachadzate. chattr a lsattr su zalezitostou jadra.

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 "One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
 "Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler