Re: Přítulný Linux - téměř vyřešeno

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Úterý Duben 18 19:31:07 CEST 2000

>ono to taky neni prave vi, ale ae s emulaci vi. a pokud je malo pameti a
>jeste nenamounovany swap, tak asi budou problemy.

Také začínám mít podezření na swap. Mimochodem, co provede Linux, když mu
dojde paměť, i swapovací prostor? Má Linux tento stav nějak ošetřený?

Mám 32 MB paměti, a nastavil jsem swap na 70 MB, podle údajů v jedné knize k
Linuxu. Ale myslím si, že třeba pro grafiku je to dost málo.

Mimochodem, chtěl bych pro Linux koupit notebooka, ale je to 486 se 4 MB
paměti plus 100 MB HDD. Dá se na tom Linux rozjet? Spíš mi připadá jako
největší problém ty 4 MB.

Rybář