Přítulný Linux - téměř vyřešeno

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Duben 18 23:25:47 CEST 2000

František Rybář <postovni.holub na atlas.cz> wrote:
 :>> > číslem. Bohužel ho ale nešlo otevřít. Chtěl jsem použít vi, ale to se
 :>> > zhroutilo ("Segmentation fault"). No, soubor měl 5,5 MB, asi to na něj
 : bylo
 :>> > moc.

 :>> No moc to na nej urcite nebylo neni problem se soubory ani o radove
 : destiky MB
 :>> vetsimi.

 :>ono to taky neni prave vi, ale ae s emulaci vi. a pokud je malo pameti a
 :>jeste nenamounovany swap, tak asi budou problemy.

 : Také začínám mít podezření na swap. Mimochodem, co provede Linux, když mu
 : dojde paměť, i swapovací prostor? Má Linux tento stav nějak ošetřený?

ani nie.. killne nahodne nejaky proces
existuju rozlicne patche na to aby sa pokusil zistit ten proces co to sposobil
a killnut vinnika

nedavno o tom bol znacny flamewar na linux-kernel mailing liste (teda o
overcommitmente, ale to uzko suvisi)

 : Mám 32 MB paměti, a nastavil jsem swap na 70 MB, podle údajů v jedné knize k
 : Linuxu. Ale myslím si, že třeba pro grafiku je to dost málo.

no neviem, ja mam 20MB RAM + 32MB swap v pohode, kolega ma 386 8MB RAM +
20MB sawp a pouziva to ako Xterminal... zalezi na tom co sa s tou
grafikou bude robit

 : Mimochodem, chtěl bych pro Linux koupit notebooka, ale je to 486 se 4 MB
 : paměti plus 100 MB HDD. Dá se na tom Linux rozjet? Spíš mi připadá jako
 : největší problém ty 4 MB.

ja som kedysi (nie tak davno) bezal linux na 386 4MB RAM
celkom v pohode, ak si dal clovek pozor na to co pusti... dokonca aj X
fungovali (X -query nieco_ine)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |