RedHat # Debian

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Duben 18 19:46:29 CEST 2000

> Ciste teoreticky by melo byt meritkem kvality distribuci:
>   - schopnosti vyvojaru

      - dlouhodobe schopnost vypoustet stabilni verze ( a ne to pak sice rychle,
            ale  az nasledne resit)

>  - schopnost reakce na bugreporty

            (vyjadrenou v case)

 >   - pokud mozno pruhledny a rozumny rozhodovaci mechanismus, jak
 >     zavadet nove veci nebo zmeny

           (napr. vy malicka zeme ve vychodni evrope s trpaslicim trhem,
              vy nas nezajimate tj. moznost sam se podilet nebo nechat
             za penize  nekoho se podilet na puvodni distribuci pokud
            "protivni" :))  cizozemci nemaji potrebu resit sami nase problemy)

  >   - co nejvice uzivatelu, kteri hlasi chyby

              (zde windows vitezi :)))

>   - silu na udrzovani trvaleho rustu (vim, o cem mluvim - sam jsem si
>     kdysi udelal jednu svoji distribuci /Monkey/ a ted udrzuji druhou)

        zde bych mozna doplnil vubec silu na radne testovani
       (myslim otestovani, ne za si to 10 lidi nainstaluje)

BTW: A ted troska demagogie :))))))). Jak se vam libi vyvoj ceny akcii
        RedHatu :))).  viz.
http://quotes.nasdaq-amex.com/quote.dll?chart=3&page=charting&mode=basics&symbol=RHAT%60&selected=RHAT%60

--

S pozdravem