Přítulný Linux - X Windows

Jan Stavel z Olomouce oa.holub na bm.ipex.cz
Úterý Duben 18 08:44:45 CEST 2000

On Mon, Apr 17, 2000 at 08:04:29PM +0200, František Rybář wrote:
> Zdravím,

   já také :-)

> 1) Měl bych ještě dotaz. Rád bych, aby login probíhal v textovém módu, a X
> startovaly jenom, když napíšu startx. Nenašel jsem žádnou volbu. Zkuste mě
> třeba jenom trochu nasměrovat, já už tou cestou půjdu.

   pokud již nikdy nechcete startovat do X, stačí na konzoli následující:

      dpkg --purge xdm

   dpkg ... správce balíčků v debianu :-)
   xdm  ... jméno balíčku, který se stará o login v X. Při jeho odinstalaci
      ( parametr --purge ... odinstaluje a zruší všechna konfig. soubory
                              s balíčkem související,
        případný parametr -r ... odinstaluje, ponechá soubory, ve kterých je
                              konfigurace
      ) se vše nastaví tak aby se hlásilo z konzole.

       Hodně zdaru,
--
      Jan Stavěl :-)
  učitel na OA Emila Holuba