Fetchmail (Was Re: Returned mail: Cannot send message within 5days)

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Duben 18 22:59:02 CEST 2000

> Problem fetchmailu je dvoji. Za prve je obcas moc umele inteligentni pri
> domysleni si obalkovych adres, za druhe pak prijate dopisy by default
> pousti pres lokalni MTA dale do obehu, casto prave s vyspekulovanymi
> adresami. A bohuzel to neni tak, ze by riskantni chovani bylo nutne
> explicitne povolit (a tim aspon symbolicky demonstrovat, ze vim, co
> delam), takze spousta ehmm...mene znalych uzivatelu to pouziva prave
> takhle.

	Schvalne jsem se podival na kompletni hlavicku kolegova prispevku a
dovolil jsem si ji sem replesknout (a trosku naformatovat quli
citelnosti):

Return-Path:	<linux-return-75399-pajasoft=fonet.cz na linux.cz>