Fetchmail (Was Re: Returned mail: Cannot send message within 5days)

Úterý Duben 18 23:20:39 CEST 2000

On Tue, 18 Apr 2000, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Schvalne jsem se podival na kompletni hlavicku kolegova prispevku a
> dovolil jsem si ji sem replesknout (a trosku naformatovat quli
> citelnosti):

Az priste budete neco preformatovat "kvuli citelnosti", tak nezapomente na
to, ze standardni delka radky je 80 znaku. :)

> Return-Path:	<linux-return-75399-pajasoft=fonet.cz na linux.cz>  (1)

> 	Domnivam se, ze zejmena jiste radky na konci doplnil muj reader
> (NetScape Messenger)...

Ano.

> Jak je videt, mail sel z Troje na MFF do Brna na muni,...

Ne, to tam videt neni. :)

> odtud do meho mailboxu na www.flamingo.cz a odtud jsem si ho
> fetchmailem stahnul k sobe a pres lokalni sendmail mi byl dorucen do
> meho mailboxu.

Ano.

> Zajimalo by mne, co kde a jak 'mrsi' hlavicky ci si neco domysli?

V tomto pripade fetchmail vydedukuje obalkoveho odesilatele z hlavicky
Return-Path (1). Kdyby ji nenasel, coz se muze stat (i kdyz slusny server
by ji mel poskytovat), pak by se zacal koukat na From apod., kterezto
chovani by mohlo zpusobit, ze by se v pripade nedorucitelnosti tento
prispevek nevratil, kam patri, tj.  k robotovi, co provozuje konferenci,
ale primo k me osobe, z cehoz bych mel velkou radost.

Aspon v pripade multi-drop modu musi jeste fetchmail vycist z kristalove
koule obalkoveho adresata (v single-drop modu ho nejak syntetizuje
nebo ziska z konfiguraku (2)). Kdyz se pak uchyli ke zkoumani To a spol.,
tak je zase zadelano na prusvih.