APC smart UPS and linux

Ales Rygl rygl na moa.jicinet.cz
Středa Duben 19 07:35:22 CEST 2000

Jiri Mares wrote:

> zkousim rozchodit smupsd s smart ups 420, ale nedari se.
>
> vytvoril jsem link /dev/ups -> /dev/ttyS0 (upsku mam na com1), nasitaloval
> soft z rpm, a spustil pomoci skriptu v /etc/rc.d/init.d/smupsd start, ale
> napsalo to, ze "Starting Smart-UPS monitoring:" a zustalo to vyset.
>
> jak je psano v manualu do /var/log/messages to nenapsalo nic a log to
> nevytvorilo.
>
> a ted co s tim?
> je neco lepsiho na shutdown linuxu pomoci smart-ups 420?
>
> Jiri Mares (Jiri.Mares na green.cz)
> GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
> Czech Republic

Zkuste nejdriv vytvorit ten soubor pro logovani, pozor na pristupova prava. Je
take mozne, ze komunikace s UPS je pomala, ja jsem to takhle vzdalas s apcupsd
a tomu trva sakra dlouho, nez se v logu neco objevi.

Ales Rygl

Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
Ing. Ales Rygl
rygl na moa.jicinet.cz
ICQ 4616993