Outlook Express

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Středa Duben 19 07:27:39 CEST 2000

On Tue, 18 Apr 2000, Jirka "Eagle" Novák wrote:

>   Mam IMAP server, ke kterymu se pripojuji klienti z Win9X (Outlook Express)
> . Jenze ten Outlook ma ty adresare pojmenovany hroznym zpusobem. Cili nevite
> nekdo, jakym zpusobem to udelat tak, aby bylo mozne cist postu i z Linuxu (p
> ine) a pri tom aby Outlook fungoval pres IMAP?

Ja jsem lezl nejprve na postu na serveru pomoci pine, ten si udelal
postovni slozky v adresari ~/mail, pak jsem na to pustil Outlook Express
4.01 a ten je normalne nasel. Jen odeslana posta a koncepty jsou v lokalni
poste. Outlook Express 5 ma jiz i tyto slozky na serveru, ale tam jsem
zase nezkousel nejdrive pine, tak si slozky vytvoril sam, jak uznal za
vhodne.

Vic by se mi libilo cely Oulookovy adresar z lokalniho disku prestehovat
nekam na server, ale to nejde jinak nez rucnim zasahem do registru. Nebo
zase neco nevim?

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF           mailto:havranek na email.cz
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.volny.cz/sea-cv
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108, +420-606-507481
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic