Outlook Express

Petr Urbanec petr.urbanec na upce.cz
Středa Duben 19 08:15:29 CEST 2000

> Vic by se mi libilo cely Oulookovy adresar z lokalniho disku prestehovat
> nekam na server, ale to nejde jinak nez rucnim zasahem do registru. Nebo
> zase neco nevim?

Pouzivam Outlook Express 5 a Windows 98.
Presun dat na jiny disk lze provest samozrejme zasahem do registru,
ale overil jsem si ze to lze i jinak.

Potrebne data si OutlookExpress uklada v souborech typu *.pst a obycejne
jsou ulozeny v adresari \windows\mistni nastaveni\data
aplikaci\microsoft\outlook.

Prislusny soubor osobnich slozek (obvykle se tam nachazi pouze jeden,
pripadne dva pokud pristupujete
k poste pomoci protokolu IMAP a v tomto pripade jsou zde dalsi pracovni
soubory ) proste presunte tam kam potrebujete, napriklad na server (je
mozne pouzit bud primapovany disk a mam tuseni ze Windows 98 dokaze
pracovat i s URL).

Po spusteni OutlookExpress zacne tyto soubory hledat. Nenajde je a tak
se zepta kde jsou. Potom staci zadat spravnou cestu a on uz si ji bude
pamatovat.

Ing. Petr Urbanec                   tel   : 040 603 6080
CIT - UNIVERZITA PARDUBICE          mobil : 0603 505 692
sprava pocitacove site              e-mail: petr.urbanec na upce.cz
Studentska 95                       http://panda.upce.cz
Pardubice                           http://www.upce.cz