zalozni mail server

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Duben 19 10:53:10 CEST 2000

> pokud tam pouzivate access.db tak radkou
> spoolovanadomena.cz	RELAY
> a pegenerovat access
> o sendmailu jsem se rozepsal na:
> http://ml.czech.net/linux.htm
> Martin Lipinsky'

No poradili ste prave tomu cloveku ze zo spoolovanadomena.cz moze hocikto
posielat postu HOCIKADE.
Odpoved mala zniet:
domenu pre ktory ma robit zalozny server, treba strcit do relay-domains
a samozrejem do DNS strcit MX zaznam

A toto vsetko by ste sa dozvedeli kebyze citate poriadne FAQ a pisete do
sendmail na linux.cz

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }