zalozni mail server

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Středa Duben 19 11:36:45 CEST 2000

On Wed, 19 Apr 2000, Jan Satko wrote:

> No poradili ste prave tomu cloveku ze zo spoolovanadomena.cz moze hocikto
> posielat postu HOCIKADE.
> Odpoved mala zniet:
> domenu pre ktory ma robit zalozny server, treba strcit do relay-domains
> a samozrejem do DNS strcit MX zaznam

Zkusil jste to nez pisete ze to tak neni ?

Venoval jsem studiu sendmailu a problemu relayingu a spammingu dost casu
takze:

ano, pokud pridate 'spoolovanadomena.cz' do relay-domains, dosahnete
spravneho vysledku az na to, ze pokud si zmenite reverzi u pocitace ze
ktereho chcete pres takovy server spamovat na
'cokoli na spoolovanadomena.cz', jste v pohode, muzete spamovat.

Nevim proc tomu tak je, ale je to tak

Pokud do access.db pridam radek ktery jsem inzeroval, pak to funguje tak
ze pokud mail je PRO 'spoolovanadomena.cz', sendmail ji prijme (a pak se
samozrejme pokusi ji dorucit na nenizzsi MX a pokud to nejde, cdrzi ji ve
spoolu). A neprojevuje se zde onen neprijemny efekt zneuzitelny lidmi
kteri si mohou nastavit svoji reverzi.

takze ano, Vas prisup je taky spravny ale verte ze muj take. A nebo
neverte ale zkuste.

Martin Lipinsky'
email: ml na czech.net
pgp: http://ml.czech.net/ml.asc