Linux na 4MB (Re: Pritulny linux)

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Středa Duben 19 11:13:28 CEST 2000

> Mimochodem, chtěl bych pro Linux koupit notebooka, ale je to 486 se 4 MB
> paměti plus 100 MB HDD. Dá se na tom Linux rozjet? Spíš mi připadá jako
> největší problém ty 4 MB.

Je to hodne malo - nedavno jsem stejnou konfiguraci zkousel 486/100 4MB.
Na takove masine se linux (debian) vubec nenainstaluje (pri instalaci si
totiz vytvari root v ramdisku na coz 4MB rozhodne nestaci), takze je treba
docasne pridat pamet nebo instalovat v jinem pocitaci.

Prace je na tehle konfiguraci nepohodlna, ale jde to, pokud si najdete
mene narocny shell (nez bash). Ja jsem to nakonec vyresil tak, ze ten
pocitac pouzivam jen jako terminal a misto loginu se mi spousti telnet
na server, (s trochou trpelivosti se daji pouzivat i Xy) coz ale neni
pro notebook reseni.

Doufam, ze to tu nebude znit moc kacirsky, ale byt vami, pouzil bych tam
spis dos.
--
                                   David Kužela