Linux na 4MB (Re: Pritulny linux)

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Duben 19 11:39:38 CEST 2000

:> > Mimochodem, chtěl bych pro Linux koupit notebooka, ale je to 486 se 4
:> > MB paměti plus 100 MB HDD. Dá se na tom Linux rozjet? Spíš mi připadá
:> > jako největší problém ty 4 MB.
:>
:> Je to hodne malo - nedavno jsem stejnou konfiguraci zkousel 486/100 4MB.
:> Na takove masine se linux (debian) vubec nenainstaluje (pri instalaci si
:> totiz vytvari root v ramdisku na coz 4MB rozhodne nestaci), takze je treba
:> docasne pridat pamet nebo instalovat v jinem pocitaci.

ja som sa pokusal nainstalovat RH 5.2 ( lebo je to menej narocne na pamat )
na i386/5MB a v pohode to preslo .. cize staci pridat len trochu ..

na beznu pracu to ale ( moja konfiguracia ) bolo dost pomale a spustat tam
nieco ine ako textovu konzolu so shellom bolo nad jeho sily ..

:> Prace je na tehle konfiguraci nepohodlna, ale jde to, pokud si najdete
:> mene narocny shell (nez bash). Ja jsem to nakonec vyresil tak, ze ten
:> pocitac pouzivam jen jako terminal a misto loginu se mi spousti telnet na
:> server, (s trochou trpelivosti se daji pouzivat i Xy) coz ale neni pro
:> notebook reseni.

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying