OT další argument pro opensource (offtopic)

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Duben 19 11:30:12 CEST 2000

On 19/04/2000, Filip Jirsák wrote:

> Jak to souvisi se %subj? Podivej se take na zive:
> http://www.zive.cz/r-art.asp?ref=4&id=12186
> To, ze ma nekdo spatne nakonfigurovany server zadny opensource
> nezachrani.

To jste ale spatne pochopil. Je tam ten backdoor? Je (alespon podle
onoho clanku na CNETu to M$ potvrdil). Mate moznost si overit, ze v nove
verzi uz neni? Nemate. Resi tohle software s otevrenym kodem? Resi.
Jeste neco neni jasne?

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi