Jak startovat muj Linux z W2K

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Duben 19 11:49:59 CEST 2000

Nainstaloval jsem si W2K. Pak jsem nainstaloval Linux, ale W2K nejak
zajistuji, ze se LILO nespousti. Mozna se LILO ani nenainstalovalo, protoze
Linux lezi az nekde za ctrnactym GB. Je nejak mozne z W2K ci z jejich
startovaci nabidky startovat Linux ? Z WNT to slo tim, ze se bootsector s
LILO ulozil do souboru a ten se z boot.ini zavadel. Nebavi me porad
prehazovat disky na jiny, kde mam taky Linux a jeste porad jsou nejake
aplikace, kvuli kterym je dobre Linux pouzivat (perl tam funguje lip nez ve
W2K). Mate nejaky napad, jak provadet to startovani ? linload nemuzu pouzit,
je aktivni V86.

--milan