CVS clean

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Středa Duben 19 11:41:25 CEST 2000

>Mam problem s CVS, nechtelo se mi studovat dokumentaci a navic jsem se
parkrat sekl, takze jsem na server pridal adresare ktere tam nechci mit.
>Ted bych potreboval je odtud vymazat. Podle dokumentace se mi podarilo
smazat vsechny soubory, ale adresare ne.

CVS je tak trochu udělej si sám. Adresáře nejlépe odstraníte přímo smazáním
adresáře v jeho skladišti, repository. Stejným způsobem se dají zrušit celé
projekty.

František Rybář

P.S.: Jestli chcete, mohu Vám poslat českou dokumentaci v HTML (kolem 60
KB), kterou jsem napsal pro potřeby jednoho projektového týmu. Používali
jsme tehdy CVS pod Windows, ale ovládání je stejné.