Re: OT:Re: Přítulný Linux

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Středa Duben 19 11:30:42 CEST 2000

Shrnul jsem všech do jednoho mailu, abych vás nezatěžoval velkým množstvím
dopisů. Už tak toho posílám až dost.

==========================

Tomáš Kouba napsal:
>webmaker je textový editor s barevnou syntaxí, který umí pomáhat při
>vkládání tagů a umí spustit netscape na prohlédnutí výsledku. Je
>super.

Já jsem prováděl zatím HTML stránky ve vimu. Krásně obarvená syntaxe,
vložení vzoru, a po napsání pár maker je toho dost automatizováno. Plus
spouštění browseru makrem. Totéž mám třeba v C/C++, kdy přímo klávesovou
kombinací zkontroluji syntaxi přímo z editoru (zavolám překladač na pozadí).
Fakt si to nemůžu vynachválit, a nikdy nelituji, že jsem se do vimu pustil
(používal jsem ho ještě ve Windows, kde mě ze začátku štval svým ovládáním).
A všechno si můžete přizpůsobit.

==========================

Tomáš Kouba napsal:
>LaTeX, něco o něm napsal pan Rybička
>(http://www.cstug.cz/literatura/rybicka.html), existuje Jemný úvod do
>LaTeXu, který je k dispozici v elektronické formě. Je přeložena i
>verze pro LaTeX 2e.

Marian Cavojský napsal:
www.netacik.sk - celkom zaujimave citanie nielen o TeX-u.

Jan Marek napsal:
LyX :-) Rozhrani (s primhourenim obou oci) a la Word :-) a
dokonce i ceske menu pribaleno :-).

Díky. Začnu louskat, a pak dám vědět. A ta myšlenka na Word s TeXovským
pozadím se mi moc líbí.

==========================

František Rybář napsal:
>Jenom mi

>ODBC_Connect, ODBC_Exec, ODBC_... nebo phplib (phplib.netuse.de)

Tomáš Kouba napsal:
Ale ODBC je jenom ve Windows, nebo ne? Já jsem se dokonce několika firem,
kteří poskytují prostor pro WWW stránky na Linuxovýxh server ptal, zda mi
mohou nabídnout ODBC. A doslechl jsem se, že nic použitelného na Linux není.
A na phplib se podívám, zase díky.

Jan Marek napsal:
>catdoc? wordview? Pouzivam catdoc a zatim mi neprecetl pouze
>jeden dokument... Nevim proc...

Takže existuje, to je fajn. Formát DOC je dost složitý, až zbytečně, a tak
si myslím, že občasné nepřečtení se skoro předpokládá.

Rybář