Re: OT:Re: Přítulný Linux

Tomas Kouba kouba na hw.cz
Středa Duben 19 15:45:58 CEST 2000

> Já jsem prováděl zatím HTML stránky ve vimu. Krásně obarvená
syntaxe,
> vložení vzoru, a po napsání pár maker je toho dost automatizováno.
Plus
> spouštění browseru makrem. Totéž mám třeba v C/C++, kdy přímo
klávesovou

Programy pisu (pokud jsem na Linuxu) v emacsu, to je skoro totez
(rozdilu jsem si plne vedom, tady myslim konecny vysledek pri psani),
ale webmaker mi treba pri vkladani obrazku najde i jeho rozmery a
vlozi je do kodu. I na tohle by slo asi neco jako makro s pouzitim
nejakeho programu (?ImageMagic), ale tady je to hotove :-)

> Jan Marek napsal:
> LyX :-) Rozhrani (s primhourenim obou oci) a la Word :-) a
> dokonce i ceske menu pribaleno :-).
>
> Díky. Začnu louskat, a pak dám vědět. A ta myšlenka na Word s
TeXovským
> pozadím se mi moc líbí.

Je to skoro WYSIWYG editor, ale pred rokem jsem s nim spokojen nebyl.
To jsem radeji psal v ASCII editoru, dnes nevim. Problemy jsem mel s
cestinou, rozsirovanim o dalsi balicky a nechuti cist dokumentaci,
kdyz mi emacs vyhovoval.

programuje.

> Ale ODBC je jenom ve Windows, nebo ne? Já jsem se dokonce několika
firem,

Neco existuje, priznam se ze PHP a databaze nepouzivam. Zatim vystacim
s textovym souborem.

> Rybář

Tomas