Jak v jadre (modulu) pockat nekolik ms ci s

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Středa Duben 19 16:18:46 CEST 2000

 Radek Hnilica napsal:
:
: Dik za nakopnuti.  Jaky vyznam ma magicka konstatna HZ.  Jaky vyznam
: ma promenna jiffies.  Jak udelam cekani pro kratsi intervaly, treba
: 10ms, 20ms, 30ms?

    HZ je magicka konstanta definovana v <linux/param.h>. Na i386 je to
100 a udava to pocet vyvolani casovace za sekundu. Pri kazdem "tiku" se
zvysuje promenna jiffies, ktera potom udava cas.

S pozdravem

Veros Kaplan
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvedich sluzeb