Ovladac pro WL2420 funguje jak v 2.0.38 tak v 2.2.14

Radek Hnilica radek.hnilica na moraviapress.cz
Úterý Duben 25 08:12:13 CEST 2000

>  Radek Hnilica napsal:
> :
> : Dik za nakopnuti.  Jaky vyznam ma magicka konstatna HZ.  Jaky vyznam
> : ma promenna jiffies.  Jak udelam cekani pro kratsi intervaly, treba
> : 10ms, 20ms, 30ms?
>
>     HZ je magicka konstanta definovana v <linux/param.h>. Na i386 je
> 100 a udava to pocet vyvolani casovace za sekundu. Pri kazdem "tiku"
> se zvysuje promenna jiffies, ktera potom udava cas.

Diky vsem co mi svymi radami pomohli.  Na cekani jsem nasel udelay a
mdelay.  Ovladac pro WL2420 mi jiz funguje a nezasekava se pri
startu.  Dokonce jsem ho upravil a da se zakompilovat i do jadra
2.2.x konkretne 2.2.14.  Jakmile bude k dispozici 2.4.0 tak ho skusim
upravit i pro nej.

Po te co zvim jak vyprodukovat patch na jadro, tak jej ochotne
zverejnim.  Muze mi nekdo poradit.
Radek Hnilica
MORAVIAPRESS, a.s.
U pony 3061
690 02 Breclav
tel.:+420-627-305 114
fax:+420-627-321 728
e-mail: Radek.Hnilica na MORAVIAPRESS.cz