REDHAT 6.2 a WaveLAN II (PCMCIA)

Petr Vacha petr.vacha na pvt.cz
Středa Duben 19 16:10:09 CEST 2000

Tomas Lada wrote
> Zdravim vsechny
> chtel bych se zeptat, jestli ma nekdo zkusenosti s instalaci a
> konfiguraci WaveLAN karty pod Linuxem?
> Konkretne jde o WaveLAN II PCMCIA od Lucent Technologies.
> Zajimalo by me jestli mi postaci standardni zakompilovany driver v
> RH6.2.
> Diky
> S pozdravem
>                     Tomas Lada

Dobry den.
Pomerne nedavno jsem se o toto uspesne pokousil.
Pouzil jsem ovladac, ktery byl na originalnim CD  (wlli400.tgz) u
prirucky k wavepointu (nebo ke karte, uz nevim).
Dale jsem si stahnul pcmcia-cs-3.0.14.tar.gz.
Potom dle README  (v wlli400.tgz)  jsem to zkompiloval.
V pripade pozadavku zaslu vyse uvedene soubory.

Nez jsem vse vyse popsane zacal provadet, zkompiloval jsem
jadro tak, aby byla podpora wavelanu primo v jadre (nikoli modul).
Dale jsem, take zapnul podporu " wireless LAN" primo v jadre.

Co se tyce puvodniho modulu v jadre, nebyl mi doporucen,
proto jsem jej vubec nezkousel.

--
S pozdravem Petr Vacha