REDHAT 6.2 a WaveLAN II (PCMCIA)

Tomas Lada tomas.lada na hsvos.cz
Čtvrtek Duben 20 15:23:24 CEST 2000

> Dobry den.
> Pomerne nedavno jsem se o toto uspesne pokousil.
> Pouzil jsem ovladac, ktery byl na originalnim CD  (wlli400.tgz) u
> prirucky k wavepointu (nebo ke karte, uz nevim).
> Dale jsem si stahnul pcmcia-cs-3.0.14.tar.gz.
> Potom dle README  (v wlli400.tgz)  jsem to zkompiloval.
> V pripade pozadavku zaslu vyse uvedene soubory.
>
> Nez jsem vse vyse popsane zacal provadet, zkompiloval jsem
> jadro tak, aby byla podpora wavelanu primo v jadre (nikoli modul).
> Dale jsem, take zapnul podporu " wireless LAN" primo v jadre.

> [...]

Zdravim
diky za informace. Jelikoz jsem k WaveLANu dostal jen 3 diskety s driverama a
to pro WIN 9x a NT, tak jsem si stahnul nove pro Linux. Jde o
pcmcia-cs-3_1_13_tar.gz, ale kdyby to spolu nechodilo, tak bych se s s Vasim
svolenim ozval >:-). Predkompilovany modul v jadre chodi pry jen na starych
WaveLAN kartach >:-(.
S pozdravem
                    Tomas Lada