Upgrade na XFree 4

Radek Matlach Radek.Matlach na lfmotol.cuni.cz
Středa Duben 19 22:23:35 CEST 2000

> Zdravim.

Taky!

> Rozhodl jsem se upgradovat XServer v Redhatu6.1 (verze 3.3.5) na 4ky.
> Pouzil jsem skript shinstall.sh (nebo tak nejak) a cele to probehlo
bez problemu,
> akorat se mi v instalaci pri rozbalovani jednotlivych balicku nelibi
> hlaska " ... neni soubor ani adresar"

Podobny problem jsem mel ve Slackwaru. Nevim presne jakou architekturu
ma RH, ale
Slak ma symlink v /etc nazvany X11  do /usr/X11R6. Pri instalaci se
veskere
noveadresare tvori relativni cestou (nebo alespon vetsina z nich) a
potom soubor
vytvareny scriptem install.sh (viz tam) udela neco takovehoto:

mkdir ../../../../../etc/X11/cosi

je li v /etc symlink, cele se to "zacykli" a nevytvori se nic.
Jedna-li se o tuto vec, doporucuji vymazat symlink v /etc a spustit
install.sh znovu
(me to pomhlo - a vesele to frci).

--
Radek.Matlach na lfmotol.cuni.cz