HP ScanJet 4p a SymbiosLogic 53C400A SCSI adapter

Plachy Stanislav st.plachy na volny.cz
Středa Duben 19 22:25:43 CEST 2000

Dobrý den,

může mi prosím někdo říci, kde najdu ovladače k výče zmíněným zařízením?
Zprovozňoval někdo uvedený skener? Ozvěte se nejlépe na mou soukromou
adresu.
Také bych rád věděl, kde najdu ovladače k tiskárně HP DeskJet 690C.
Omlouvám se, jestli na toto téma už diskuse byla. Jsem slabozraký a
prohledávání archívu je pro mne časově (a tedy i finančně) velice náročné.
Jsem odkázán na dial-up připojení a to jak známo není zadarmo.

Díky

Stanislav Plachý
st.plachy na volny.cz

Stanislav Plachý, invalidní důchodce, Šternberk, okres Olomouc

Prohlédněte si stránku www.volny.cz/sons-ol