opet cestina a KDE - inspirace pro tvurce RH6.2 cz :)

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Duben 20 01:17:40 CEST 2000

> Me to funguje s LC_CTYPE v pohode. Urcite mate LC_CTYPE nastavene? Ono
> totiz, kdyz je nastavene LC_ALL na neco, tak i kdyz budete nastavovat
> LC_CTYPE jak chcete, tak LC_ALL to prepise. Podivejte se pomoci locale(1).
> Resenim je napr. LC_ALL=.
> S pozdravem,
> Stepan Roh

 Diky mnohokrat, takle to toiz skutecne funguje, aspon ted se to tak jevi.
Jsem zvedav kde (, KDE:) a jak se to jeste projevi.:)
 Skoda ze se to clovek nedocte v nejakem HOWTO... nebo spatne hledam?

Adam Pribyl