opet cestina a KDE - inspirace pro tvurce RH6.2 cz :)

Stepan Roh sroh7497 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Duben 19 23:23:41 CEST 2000

On Wed, 19 Apr 2000, Adam Pribyl wrote:

>  Co s tou proklatou klavesnici? Proc mi funguji spravne ceske znaky jen
> kdyz nastavim promenou LC_ALL na cs_CZ? Ja bych rad aby mi to pouze psalo
> cesky, kdyz prepnu klavesnice, nechci nastavit jazyk pro vsechny aplikace
> na cestinu... (Nastaveni jen promenych jako LC_CTYPE aspol na cestinu
> nevede k nicemu - v oblasti klavesnice zadna zmena znaky na 2,3,4,5
> nejdou.)

Me to funguje s LC_CTYPE v pohode. Urcite mate LC_CTYPE nastavene? Ono
totiz, kdyz je nastavene LC_ALL na neco, tak i kdyz budete nastavovat
LC_CTYPE jak chcete, tak LC_ALL to prepise. Podivejte se pomoci locale(1).
Resenim je napr. LC_ALL=.

S pozdravem,

Stepan Roh