Zase samba

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Středa Duben 19 14:04:51 CEST 2000

Zdarec All,

Neustale mam problemy se sambou... krome toho, ze sem ji jednou v
zivote videl u nekoho behat se mi ji nikdy nepodarilo rozchodit a uz se
s tim patlam asi ctvrt roku. Zacina me to dost jebat.
Konkretne tedkonc vypada vsechno OK, pocitac je videt, ale kdyz chci na
nej kliknout, tak to napise, ze sit je zaneprazdnena.
V log.smb mam tenhle radek a nevim, co to znamena, ani kde se to da
nastavit a jak:
file_init: information only requested 10000 open files, 1014 are
avialable
a druha, co nechapu, co je je:
read_socket_data: recv feature for 4. Error = Spojeni zruseno druhou
stranou

BTW: Muze chodit samba po TCP/IP, nebo musim pouzivat netbeui?
Problem je, ze v nasi siti neni netbeui routovany, takze by me kdyztak
videli jenom lidi z moji vlanky, coz mi nevadi, ale bylo by dobry to
vedet.
Prosimvas lidi pomooct.. mam z toho delat rocnikovku a uz mi z toho
slejzaj vlasy.

Cauky
                                                  Honza đB-Q