Zase samba

Zbynek Drlik denix na miesto.sk
Čtvrtek Duben 20 09:46:32 CEST 2000

On Wed, 19 Apr 2000, Jan Polacek wrote:

> Zdarec All,
>
> Neustale mam problemy se sambou... krome toho, ze sem ji jednou v
> zivote videl u nekoho behat se mi ji nikdy nepodarilo rozchodit a uz se
> s tim patlam asi ctvrt roku. Zacina me to dost jebat.
> Konkretne tedkonc vypada vsechno OK, pocitac je videt, ale kdyz chci na
> nej kliknout, tak to napise, ze sit je zaneprazdnena.
> V log.smb mam tenhle radek a nevim, co to znamena, ani kde se to da
> nastavit a jak:
> file_init: information only requested 10000 open files, 1014 are
> avialable
> [...]
Ahoj
Takze samba nechodi cez netbios ale cez tcp/ip. takze ak na pocitacoch s
windowsami odstranis netbios protokol tak ti to pojde rychlejsie.
Ak nevies konfigurovat rucne skus pouzit swat. Je tam celkom pekne urobena
aj helpka, a ak pojdes na domovsku stranku samby tak tam najdes odkazy na
velmi dobre spracovanu dokumentaciu.
A tiez prosim obmedz svoj slovnik na slusne slova, aspon na tejto konfere.
S pozdravom denix.