apache + mod_frontpage

Čtvrtek Duben 20 09:35:12 CEST 2000

Dobrý deň

už asi týždeň znásilňujem apache 1.3.9 a snažím sa jeho kvality zdegradovať
modulom mod_frontpage....

použil som patch pre túto verziu apacha, prebehol v poriadku. po kompilácii
mám v adresári src/modules/extra modul mod_frontpage.so, keď som ho
skopíroval do adresára kde sú ostatné moduly a do http.conf napísal:
LoadModule frontpage_module    modules/mod_frontpage.so
AddModule mod_frontpage.c

nedočkám sa v error.log pri štarte apacha hlásenia že aj taký modul sa
natiahol:-( skúšal som aj httpd -L ale frontpage modul tam nie je..

skúsil som potom skompilovať modul staticky s apachom, ale táto cesta sa mi
nezadarila už pri kompilácii..

Žiaľ, popisy inštalačné ktoré som našiel sú veľmi strohé a väčšinou pre
staršie verzie...

ak by ste mali vhodný popis, link, alebo podobnú skúsenosť ako ja, vopred
ďakujem za radu..

použité verzie: apache 1.3.9 + mod_ssl + mod_perl + php + mod_czech
		mod_frontpage4.0

S pozdravom a zelanim pekneho dna..
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk