apache + mod_frontpage

Čtvrtek Duben 20 09:58:43 CEST 2000

Tibor Pittich napsal:
> Dobrý deň
>
> už asi týždeň znásilňujem apache 1.3.9 a snažím sa jeho kvality zdegradovať
> modulom mod_frontpage....

jo - ja jsem ho dneska ve 3 rano rozchodil.

> použil som patch pre túto verziu apacha, prebehol v poriadku. po kompilácii
> mám v adresári src/modules/extra modul mod_frontpage.so, keď som ho
> skopíroval do adresára kde sú ostatné moduly a do http.conf napísal:
> LoadModule frontpage_module    modules/mod_frontpage.so
> AddModule mod_frontpage.c

tohle druje je myslim zbytecne

> nedočkám sa v error.log pri štarte apacha hlásenia že aj taký modul sa
> natiahol:-( skúšal som aj httpd -L ale frontpage modul tam nie je..

tam se vypisuji jen zakompilovane primo do serveru

> skúsil som potom skompilovať modul staticky s apachom, ale táto cesta sa mi
> nezadarila už pri kompilácii..

divny
> použité verzie: apache 1.3.9 + mod_ssl + mod_perl + php + mod_czech
> 		mod_frontpage4.0

apache-1.3.12 + mod_ssl-1.6.2 + php3-3.0.16 + mod_czech-3.1.0 +
fp-patch-apache_1.3.11-3.0.gz

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Robot101> GNU\Linux on Win32 systems