ssh s pouzitim RSA

Roka Juraj - Elef roka na hermes.valm.sk
Čtvrtek Duben 20 12:40:04 CEST 2000

On Wed, 19 Apr 2000, Roka Juraj - Elef wrote:

> ked ma Secure CRT podporu taketo veci robit, tak to pojde ok. Lenze
> problem je v tom, ze SCRT generuje iny format klucov (nejaky binarny) a
> tento key nemozem dat ssh daemonu. Resp. pre upresnenie, mam tu SCRT 2.2
> a ten pozna len ssh1. To je ok, server mi to vie rozpoznat a vie sa

takze problem som ciastocne vyriesil. SCRT 3.0.2 pozna aj ssh1 aj ssh2 a
ssh1 uz generuje kluc ako ma. Funguje to oproti serveru, ale ssh2
(vygeneroval som nove kluce) mi zase pri vymene klucov ohlasi nieco v
zmysle "incorrect packet lenght" a na sshd  v debug mode to vidim tiez..
.ohlasi, ze paket je prilis dlhy. Ma s tym niekto skusenosti?

					Elef.

       Profesionalni vojaci jsou predvidatelni
             ale svet je plnej nebezpecnejch amateru.

       _/_/_/_/  _/       _/_/_/_/  _/_/_/_/   SUN SysAdmin and consultant
      _/        _/       _/        _/         on Military Academy
     _/_/_/    _/       _/_/_/    _/_/_/     Liptovsky Mikulas
    _/        _/       _/        _/         http://www.elef.sk
   _/_/_/_/  _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/         e-mail: elef na elef.sk