pppd demand

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Duben 20 12:51:47 CEST 2000

Když jsem jednou použil pppd v režimu demand, tak jsem také řešil
problém, jak poznat je-li UP či DOWN. Tak jsem ve skriptu ip-up doplnil
vytvoření souboru /var/lock/pppd-demand-up a ve skriptu ip-down doplnil
jeho odstranění. Pak již nebyl problém testovat přítomnost dotyčného
souboru. S časem do zavěšení jsem se nezabýval.

Slávek.