RedHat # Debian

Jan Buchal buchal na brailcom.cz
Úterý Duben 18 14:58:26 CEST 2000

    PC: pospa na klara.pef.zcu.cz napsal:
    :: Chci instalovat novej server a nevim pro co z vyse uvedeneho se
    :: rozhodnout. Co by jse mi doporucily, pripadne jestli nevite kde
    :: bych mohl najit nejake srovnani mezi nimi.

    PC: Na toto tema se tady (doufam) nerozbehne diskuse, co je lepsi. V
    PC: archivu by bylo mozne najit nekolik diskusi na toto tema.  Po
    PC: clanku porovnavajici distribuce ne z hlediska instalace, ale
    PC: nasledneho provozu jsem se pidil, ale kde nic, tu nic. :(

Nabizim nasi FAQ na toto tema:

doufam ovsem, ze budete umet cist mezi radky :-)

Ktera Linuxova distribuce je ta nejlepsi?

Nejlepsi distribuce je ta, ktera nejlepe vyhovuje Vasim pozadavkum a
kterou si nejvice oblibite. Pokud chcete napriklad podporit myslenku
free-softwaru, bylo by vhodne sahnout po nekomercni distribuci (Debian),
pokud jstepripojeni k siti, chcete mit k dispozici stale aktualni verze
baliku, opet doporucujeme Debian. Pokud chcete snadnou instalaci
"wokenniho" typu, muzeme doporucit Corel Linux, Redhat nebo
mandrake. Pokud mate penize a touzite opravdu po komercni distribuci,
doporucujeme Redhat nebo SuSE.

S pozdravem

--

Jan Buchal