Tisk v TeXu (was:Re: OT:Re: Přítulný Linux)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 20 13:06:25 CEST 2000

On Thu, 20 Apr 2000, Zdeněk Böhm wrote:

> Zbytecne. Ja mam nainstalovan balicek s pdfLaTeXem. Pak staci jen napsat
> pdfcslatex *.tex, no a vypadne Vam z toho *.pdf. PDFko prohlednout a
> tisknout je vyslovena "brnkacka" (xpdf, Acrobat Reader...).

Tim se ale pripravite o nektere moynosti . Osobne nevidim na tisku yTeXu
nic sloziteho. Redhat ma standardne filtry nastvene tak, ze lpr *.dvi
tiskne patricnym zpusobem. Pokud potrebujete nejake vychytavky, jako
duplex nebo zvlastni podavace papiru, zadat dvilj neni zadny problem.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.