Tisk v TeXu (was:Re: OT:Re: Přítulný Linux)

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Duben 20 13:08:17 CEST 2000

On Thu, 20 Apr 2000, Zdeněk Böhm wrote:

> Zbytecne. Ja mam nainstalovan balicek s pdfLaTeXem. Pak staci jen napsat
> pdfcslatex *.tex, no a vypadne Vam z toho *.pdf. PDFko prohlednout a
> tisknout je vyslovena "brnkacka" (xpdf, Acrobat Reader...).

Nemam nic proti pdf ani ps (viz mail od Michala Krauseho), ale vznikaji
vam zbytecne soubory. Myslel jsem, ze je standartni:
(cs)latex soubor.tex  -> soubor.dvi
xdvi soubor.dvi        (prohlidnout)
dvips -f soubor.dvi | lpr ...

Zdravi Jaroslav Honsa