OT:Re: Přítulný Linux

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 20 19:08:57 CEST 2000

On 20/04/2000, Monika & Bogdan Pilchovi wrote:

> Docela mne prekvapilo, ze mluvis o psani `primo v TeXu' a pritom clovek
> pozdeji zjisti, ze se jedna o LaTeX. :-) Ale to nic.

Aha, tak sorry, jak zacinam, tak trosku plavu v terminologii. Nejak
nemam zafixovano, abych povazoval soubor maker za samostatny produkt (i
kdyz LaTeX si to nejspis zaslouzi, noflame please :)

> Co takhle slova `Plain TeX'?

Nemohu soudit, neznam.

> Presne takhle jsem to vzdycky delal (s tim ze jsem psal zdrojaky v
> Plainu) a vzdysky mi to s tiskarnou zafungovalo (priznavam, ze jsem
> tisknul na PS tiskarne, ale to zas neni tak velky rozdil).
> Nechci Te presvedcovat na PLain a shazovat LaTeX, to neni muj styl, ale
> jen tak ze zkusenosti (uz jsem mel nejeden rozhovor s LaTeXisty, kteri si
> stezovali, ze jim to nechodi a, ze tex pak hlasi tisice underfull a
> overfull...).
> Treba spis bych pomohl radou: Pokus se nekdy podivat na Plain, on zas neni
> myslim o tolik tezssi nez LaTeX a vyplati se.

Jenze ja netvorim jenom tak nejake dokumenty, kde je dulezity cil a
nikoliv prostredek. Sazim noty do textu a k tomu pouzivam LilyPond,
respektive mudela-book. A to neni nic jineho, nez vkladani zdrojaku
LilyPondu do LaTeXu. S cimkoliv jinym by to asi slo kombinovat pres
EPSy, ale tohle spojeni mi umoznuje mit pekne vsechno pohromade a vubec
je to celkove jednodussi :)

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi