Vyber mailserveru

Petr Balas petr na petrbalas.nospam.cz
Pátek Duben 21 00:34:57 CEST 2000

Hi

"Petr Cech" <cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote in message
news:20000419231818.C16919 na atrey.karlin.mff.cuni.cz...

> 1) protoze mam nejradsi exim

S tim nebudu polemizovat :-)

> 2) smail nezvlada (aspon pokud vim)
>    - dorucovat vice zprav v jedne konexi

To pri malem provozu IMHO neni az zas takove nestesti, stejne
se to nevyuzije. To by se hodilo spis pokud clovek neni stale online.

>    - filtrovani

Jake filtrovani? ~/.procmailrc mi funguje bez problemu

>    - prepisovani

Nechapu

>    - kouzla s RBL

To by nebylo od veci, ale clovek nemuze mit vsechno.

>    - konfigurace retry

man smail tvrdi neco o /etc/smail/retry - konfigurace doby mezi pokusy
a za jak dlouho to ma zabalit. Ale nemel jsem potrebu do toho sahat.

>    - RFC standardy & compliance

A to by me zajimalo. Co nefunguje (URL potesi).

>    - autor :)

Nechapu.

>    - lookupy ve vsemoznych DB, LDAP, postgres, mysql

Tak to nepotrebuju.

>    - SMTP AUTH

Orezani IP adres, z kterych je mozne odesilat mi zatim staci.

>    - prace s frontou

Nevim o moznosti zablokovat odesilani a pak najednou odeslat frontu
(i kdyz to odeslani by asi runq zvladl), ale to pri tom, kdyz je clovek
neustale online za zas tak nevadi.

> a asi by se jeste neco naslo

Co?

Nesnazim se o flamevar, ale zajima me, zda existuje duvod, ktery by me
presvedcil o nutnosti prejit na neco jineho.

Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)