jak velky disk snese EXT2?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Duben 21 00:39:30 CEST 2000

   From: "Petr Novotny" <Petr.Novotny na antek.cz>
   Date: Thu, 20 Apr 2000 10:57:14 +0200

Ahoj,

   > Mel jsem zato, ze pokud mate SCSI a vic disku, muze fsck bezet
   > paralelne. Nebo se mylim? Na jednom disku si nejsem jist, jak by
   > to bylo.

fsck umí běžet paralelně i na IDE, ale umí to pouze pro diskové oblasti na
různých discích.

   From: Petr Cech <cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz>
   Date: Thu, 20 Apr 2000 12:24:26 +0200

   > IMHO si do ty krivky kafe nenalejete.

Chtěl jsi říci, že v každém vnitřním bodě té křivky je křivost té křivky větší
než nula resp. že tečna v každém vnitřním bodě je nad křivkou samotnou? Nebo
jsi chtěl říci přímo konkávní :-)) Abych pravdu řekl, tak nevím, jak to
je. Ale spíše konkávní než konvexní. Každopádně závisí na souborovém systému.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz