Apache a velke soubory

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Duben 21 14:58:15 CEST 2000

	Zdravim,

	nesetkali jste se nekdo s tim, ze by Apache mel nejake problemy
pri poskytovani velkych souboru? Narazil jsem na tento problem
v souvislosti s ftp.linux.cz a novym RH6.2CZ. Vcera odpoledne mel
server load az 120, a zabijeni ruznych procesu (vcetne ftpd - omlouvam se)
nepomohlo. Kdyz jsem ale zabil Apache a zrusil HTTP pristup na
FTP-strom, load se dostal do normalu (cca 8, coz vzhledem k tomu, ze
server ma 7 disku je jeste normalni). Podle meho nazoru byl problem
v procesech, ktere stahovaly ISO image (cca 650MB). Pres FTP to
zda se nevadilo, pres HTTP to generovalo obrovskou zatez.

	Ma pro to nekdo nejake vysvetleni? Budto je Apache pro
velke soubory zoufale neefektivni (a mohl bych zkusit khttpd nebo phhttpd),
nebo je naopak wu-ftpd pomalejsi a tim i generuje nizsi zatez.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //