Apache a velke soubory

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Duben 21 15:38:17 CEST 2000

Fri, Apr 21, 2000 ve 02:58:15PM +0200 Jan Kasprzak napsal:
# 	Zdravim,
#
# 	nesetkali jste se nekdo s tim, ze by Apache mel nejake problemy
# pri poskytovani velkych souboru? Narazil jsem na tento problem
# v souvislosti s ftp.linux.cz a novym RH6.2CZ. Vcera odpoledne mel
# server load az 120, a zabijeni ruznych procesu (vcetne ftpd - omlouvam se)
# nepomohlo. Kdyz jsem ale zabil Apache a zrusil HTTP pristup na
# FTP-strom, load se dostal do normalu (cca 8, coz vzhledem k tomu, ze
# server ma 7 disku je jeste normalni). Podle meho nazoru byl problem
# v procesech, ktere stahovaly ISO image (cca 650MB). Pres FTP to
# zda se nevadilo, pres HTTP to generovalo obrovskou zatez.
#
# 	Ma pro to nekdo nejake vysvetleni? Budto je Apache pro
# velke soubory zoufale neefektivni (a mohl bych zkusit khttpd nebo phhttpd),
# nebo je naopak wu-ftpd pomalejsi a tim i generuje nizsi zatez.
#

nemuze to byt tim, ze se apache pokousi po urcite dobe ukoncit pozadavek ?

--milan