kvóty a jak na ně (Was: Re: jak velky disk snese EXT2?)

Pátek Duben 21 18:58:52 CEST 2000

On 21 Apr 2000, Pavel Janik ml. wrote:

> SSHD pravděpodobně ukládá na souborový systém jako root a teprve na
> konci provede chown, kdy zařve na kvótu (ale ve zdrojácích jsem si to
> neověřoval, mám teď úplně jiné problémy než číst zdrojáky sshd :-().
> Což je špatně.

To se mi nezda moc pravdepodobne. scp by melo udelat to, ze spusti
pres ssh na druhe strane taky scp (s nejakymi parametry) a to *pod
cilovym uzivatelem* a data si posilaji mezi sebou. Demon se angazuje
pouze pri transportu dat, nikoli uz pri jejich ukladani na disk.
Mozna mate v Brne nejake divne podnebi a SSH tam zmutovalo. Co je
to vubec za verzi (klienta item demona)? Co vypise behem kopirovani
ps s prislusnymi parametry?

> Pavle - ověříš a reportuješ to do bugtraqu?

To je multicast na vsechny Pavly v konferenci, anycast na tutez mnozinu,
nebo unicast s nepresne uvedenou adresou? :)