kvóty a jak na ně (Was: Re: jak velky disk snese EXT2?)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Duben 22 12:57:12 CEST 2000

   From: "Pavel Kankovsky" <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>
   Date: Fri, 21 Apr 2000 18:58:52 +0200 (MET DST)

Zdar,

   > To se mi nezda moc pravdepodobne. scp by melo udelat to, ze spusti
   > pres ssh na druhe strane taky scp (s nejakymi parametry) a to *pod
   > cilovym uzivatelem* a data si posilaji mezi sebou. Demon se angazuje
   > pouze pri transportu dat, nikoli uz pri jejich ukladani na disk.
   > Mozna mate v Brne nejake divne podnebi a SSH tam zmutovalo. Co je
   > to vubec za verzi (klienta item demona)?

$ ssh -V
SSH Version 1.2.27 [i586-unknown-linux], protocol version 1.5.
Standard version.  Does not use RSAREF.

(na všech strojích).

   > Co vypise behem kopirovani ps s prislusnymi parametry?

scp -t soubor

QuickTest:

na stroji, kde máš kvótu:

cat /dev/zero >over_quota

Potom z jiného stroje

scp velký soubor quotovanýstroj:q1
scp velký soubor quotovanýstroj:q2
scp velký soubor quotovanýstroj:q3

Vždycky Ti to vypíše, že "Quota exceeded nebo něco podobného", ale soubor na
disku JE!!!. Funguje to na dvou strojích, kde jsem to zkusil.

   > To je multicast na vsechny Pavly v konferenci, anycast na tutez mnozinu,
   > nebo unicast s nepresne uvedenou adresou? :)

To byl unicast na inteligentního adresáta :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz