male srovnani Ext2 a Fat32

Neděle Duben 23 00:21:21 CEST 2000

On Sat, 22 Apr 2000, Petr Soucek wrote:

> [...]

A kdyz to kopirujete necim jinym (cp)? A kdyz zkusite jen cist nebo jen
zapisovat?

Struktura FAT je z principu krajne nevhodna pro velke soubory. Struktura
FAT je ostatne nevhodna skoro pro cokoli.

> Nevim presne cim to je, ale pod Linuxem jsou IDE disky, a mam pocit ze i
> SCSI nekolikanasobne pomalejsi, nez treba pod DOSem. Mozna je to
> zpusobeno podporou multitaskingu.

Ano, muze to byt zpusobeno multitaskingem, pokud na pozadi bezite tolik
uloh, ze je load 10. Jinak je to pravdepodobne nejaka lokalni anomalie.